تست نت جدید آربیتروم
Lodestar testnet

تست نت lodestar

Lodestar Finance چیست؟
پروروژه Lodestar Finance یک پروتکل الگوریتمی استقراض و وام است که در ابتدا در شبکه Arbitrum ساخته و راه اندازی شد. هدف Lodestar این است که اصل مهم DeFi بازارهای پول غیرمتمرکز را به جوامع Arbitrum بیاورد. Lodestar Finance با پشتیبانی از توکن‌های $Magic و $DPX راه‌اندازی می‌شود که دو تا از قوی‌ترین انجمن‌های Arbitrum هستند که در حال حاضر به این خدمات دسترسی ندارند. نسخه اولیه همچنین شامل پشتیبانی از $BTC $ETH $USDC $USDt $MIM و $SPELL خواهد بود. $GMX یکی دیگر از انجمن های قوی Arbitrum است که ما به دنبال آن هستیم. با این حال قبل از اینکه متعهد شویم که $GMX را به عنوان یک دارایی پشتیبانی می کنیم، منتظر یک اوراکل ChainLink هستیم.

Lodestar

✅️مطالبی که شاید جالب باشند

✔️ایردراپ چیست؟ دریافت ارز دیجیتال رایگان

✔️خرید vpn ثابت برای فعالیت در صرافی ها

ویژگی های Lodestar Finance


پروژه ی Lodestar ویژگی اولین ویژگی امکان سپرده گذاری دارایی های کریپتو و کسب سود از آنها با وام دادن به همتایان خود است. در صورت تمایل می‌توانید سپرده خود را وثیقه کنید که امکان قرض گرفتن دارایی‌های کریپتو را فراهم می‌کند. در صورتی که ارزش وثیقه کاربر کمتر از حد لازم باشد دارایی‌های استقراضی ریسک انحلال را به همراه دارد. توانایی استقراض دارایی ها کاربران را قادر می سازد بدون ایجاد رویداد مشمول مالیات به نقدینگی دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، استقراض دارایی‌ها همچنین توانایی اجرای دو استراتژی مالی رایج را ایجاد می‌کند: موقعیت‌های بلند مدت و فروش اهرمی. نمونه ای از موقعیت خرید اهرمی سپرده گذاری $ETH است. دلار USDC را قرض بگیرید و سپس آن را با MAGIC دلار معامله کنید با پیش بینی افزایش قیمت.

اهداف Lodestar Finance:
ماموریت Lodestar Finance ارائه خدمات وام دهی غیرمتمرکز به جوامع در حال شکوفایی کریپتو و ایجاد ارزش جدید برای دارندگان توکن، DAO و کاربران در آن جوامع است. یکی از راه‌هایی که هدف ما برای نزدیک شدن به این موضوع در نقشه راه است ایجاد توانایی برای وثیقه‌گذاری دارایی‌های دارای سهام نقدی مانند $drMAGIC و $plsDPX است. دارندگان می توانند در عین حال که در بازارهای پولی Lodestar شرکت می کنند انتشار گازهای گلخانه ای خود را به دست آورند. بخشی از انتشارات می تواند به سمت سپرده گذاران دارایی های مطلوب هدایت شود تا انگیزه ای برای نقدینگی عمیق ایجاد کند. همانطور که اکوسیستم Arbitrum همچنان به توسعه خود ادامه می دهد ما به دنبال جوامع بیشتری برای مشارکت و ایجاد ارزش برای جوامع بومی لایه 2 خواهیم بود که نیاز به دسترسی به زیرساخت های حیاتی DeFi دارند.

خلاصه


پروتکل Lodestar مزایای بازارهای پول غیرمتمرکز را به توکن‌هایی که برای شما مهم هستند می‌آورد. تامین‌ کنندگان و وام‌ گیرندگان می‌توانند مستقیماً با پروسه تعامل داشته باشند و از تجربه‌ای بدون اصطکاک لذت ببرند بدون اینکه مجبور باشند با طرف مقابل در مورد شرایط سررسید نرخ بهره یا وثیقه مذاکره کنند. رویکرد منحصربه‌فرد ما برای ارتباط با جوامع، ارزش جدیدی برای دارندگان توکن ایجاد می‌کند و از طریق نرخ بهره جذاب و استراتژی‌های مالی جدید نقدینگی را به پروتکل تشویق می‌کند.

Lodestar Finance Public Testnet | Arbitrum Rinkeby
Reward : Potential

فیلم آموزشی تست نت

– Discord: https://discord.gg/8wNYjSDDjb
– Faucet : https://rinkebyfaucet.com/
– Faucet: Rinkeby & Bridge to arbitrum
https://bridge.arbitrum.io
Network :
https://chainlist.org/chain/421611

➡️Testnet: https://app.lodestarfinance.io/#
__________________________
سایت
https://airdropparvaz.com
____
کانال تلگرام ایردراپ پرواز
https://t.me/Airdrop_parvazz
____
کانال ایردراپ های روزانه
https://t.me/cryptoparvaz
____
کانال آموزشی ایردراپ‌پرواز
https://t.me/amozesh_cryptodrop
____
facebook
https://www.facebook.com/airdropparvaz
____
instagram
https://www.instagram.com/airdrop_parvazz
____
twitter
https://www.twitter.com/airdrop_parvazz
___
#تراست_لاین #ایردراپ_xrp
#avax #bsc #eth #NFT #Airdrops
#drop #NFT #Airdrop  #testnet #nft #ارز_دیجیتال_رایگان #crypto #cryptocurrency #cryptonews #ایردراپ_جدید #ایردراپ_فوری #ایردراپ_قابل_فروش  #airdrops

تست نت جدید آربیتروم

One comment

  1. جواد احمدنیا

    در میان کانالهایی که دارم میتوان گفت که دیدگاه متفاوتی به بازار و ایردراپهای ان دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.